Shuhe - Reisverslag uit Shuhe, China van Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella Rodewierrodegroen - WaarBenJij.nu Shuhe - Reisverslag uit Shuhe, China van Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella Rodewierrodegroen - WaarBenJij.nu

Shuhe

Door: Nella

Blijf op de hoogte en volg Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella

26 Augustus 2017 | China, Shuhe

Vertrokken gisteren uit Shuhe. Na dinsdag aangekomen in een rustig gelegen resort. Eerst een jumbo hotdog gegeten. Hierna lekker gezwommen en gelegen bij het zwembad. Woensdag hebben we mini fietsen gehuurd. Daarmee zijn we naar een mooi bergdorpje geweest. We hebben over de markten gelopen. Hierna hebben we lekker gechilled. Woensdag hebben we de taxi genomen naar Lijiang. Deze oude stad is werelderfgoed. De stad heeft verschillende niveau's. Er lopen allemaal watertjes doorheen. Dus wat al die chinezen helemaal in Giethoorn zoeken is ons een raadsel! We zijn daarna naar Dragon Lake gewandeld. Het is de waterbron voor de stad en aangelegd om overstromingen door de rivieren te voorkomen. Het meer ligt in een prachtig park. En er waren grote vissen en schildpadden. Toen zijn we weer teruggegaan en lekker in de zon gaan zitten. Er is veel bewolking dus dat was een cadeautje. Aangezien China een verre van wijnland is genieten we van lekkere biertjes. Met 4,5 uur vertraging aangekomen in Chengdu onze laatste bestemming. En dan is de koek op. We hopen in Chengdu de panda's te zien

• 26 Augustus 2017 - 18:40

Petra:

Wat een prachtreis....geniet nog maar fijn even! Goede terugreis gewenst!