Laatste dag in Nanchang - Reisverslag uit Nanchang, China van Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella Rodewierrodegroen - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nanchang - Reisverslag uit Nanchang, China van Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella Rodewierrodegroen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nanchang

Blijf op de hoogte en volg Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella

18 Augustus 2017 | China, Nanchang

Vandaag onze laatste dag in Nanchang en hierbij verlaten we morgen de geboorte provincie van de meiden.
Ook vanmorgen weer vroeg op. 7.00 uur was het. We zijn gestart bij Tengwan Pavilion, een pagode van 1500 jaar oud; en 29x door oorlog verwoest en opnieuw opgericht. Voor het laatst in 1989. Tien jaar geleden ook hier rondgelopen. Toen vooral aandacht voor onze baby's, nu ook van de prachtige uitzichten en de kleuren in de pagode genoten. Daarna naar het bijna hoogste reuzenrad van de wereld; prachtig over de stad kunnen uitkijken.
Vervolgens lunchen en shoppen in de Wal Mart.
Morgen een echte reisdag voor de boeg. Na de vliegreis van 2,5 uur nog een autorit van 3,5 uur.
We hopen morgen aan het einde van de dag aan te komen op onze volgende locatie Lijing en daar te genieten van een mooie natuurlijke omgeving.
Als klap op de vuurpijl hebben we vanavond nog een mooie foto kunnen maken in de ruimte waar we onze meiden voor het eerst in onze armen mochten sluiten.

• 21 Augustus 2017 - 17:36

Fam Roest:

Wat leuk, die foto in de kamer waar de overdracht heeft plaats gevonden, roept veel herinneringen op!
    Fijne reis nog verder!

Groetjes van Thiemen, Nelleke, Maxime en Didier.