Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella Rodewierrodegroen - WaarBenJij.nu Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella Rodewierrodegroen - WaarBenJij.nu

Chengdu

Door: Nella

Blijf op de hoogte en volg Willem Tineke, Yun, Lammert, Anna-Ying en Nella

27 Augustus 2017 | China, Chengdu

Vandaag onze laatste dag in China/Chengdu en een van onze meest bijzondere hotspot gezien.
Het bezoek aan de pandaberen in de Panda Base.
We hebben hier geleerd dat panda's in het wild op 2500 tot 3500 meter hoogte leven. Hoog leven ze nu niet - we geven ze dan ook geen ongelijk dat ze vooral op hun kont zitten bamboe te eten of in de boom hangen.
Wereldwijd leven er nog ongeveer 1000 en de populatie wordt kleiner dus bijzonder en uniek is het zeker.
Vanavond onze laatste avond en dat gaan we vieren met een Chinese opera .

• 27 Augustus 2017 - 09:36

Fam Roest:

Alweer de laatste dag, wat is dat voorbijgevlogen! Het was leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet van de opera en alvast hele goede terugreis!

Thiemen, Nelleke, Maxime en Didier.